[Full time] Customer Service

Application ends: 21/11/2025
Apply Now

Job Overview

  • Date Posted
    07/11/2025
  • Expiration date
    25/11/2025
  • Yêu cầu kinh nghiệm
    Dưới 1 năm
  • Giới tính
    Không yêu cầu
  • Yêu cầu trình độ
    Cử nhân/kỹ sư

Job Description

  • Respond to customer inquiries and requests via email or ticketing system in a clear, accurate, and professional manner.
  • Investigate and resolve customer issues promptly while maintaining high customer satisfaction.
  • Coordinate with internal teams to ensure quick issue resolution.
  • Follow the company’s communication guidelines and service tone.
  • Maintain high productivity, approximately 120 emails per 8-hour shift.
  • Continuously update customer records and case logs accurately.
  • Provide feedback and suggestions for process improvements to enhance customer experience.
Yêu cầu tuyển dụng
  • Excellent grammar and writing in both English & Vietnamese.
  • Customer-oriented, patient, and empathetic.
  • Fast typing skills (minimum 45 words per minute, target ~120 emails/day).
  • Proficient in using online tools and email/ticket systems (e.g. Zendesk, Freshdesk, Gmail, Excel).
Quyền lợi
  • Tham gia đầy đủ chế độ BHXH, BHYT, BHTN
  • Xét tăng lương hàng năm
  • Thưởng cuối năm
  • Phép năm
  • Thẻ giữ xe
  • Khám sức khỏe định kỳ
  • Du lịch công ty
  • Tham gia các hoạt động công ty (tiệc Tất niên, ngày hội thể thao,...)
  • Các phúc lợi từ Công đoàn (quà cho các ngày Lễ/Tết, tiền mừng sinh nhật, mừng cưới, sinh con,...)
  • Môi trường làm việc chuyên nghiệp
Thời gian làm việc
  • Thời gian làm việc: Ca : 8:00 - 17:00 (5 ngày/ tuần)
  • Có thể làm tăng ca ngoài giờ khi được yêu cầu, làm lễ và tết Âm lịch
  • Thu nhập: 8.5 - 12 triệu (lương + phụ cấp ca chiều + thưởng dự án)
Địa chỉ làm việc
Tòa nhà Khải Hoàn, 624 Lạc Long Quân, Quận 11, TP. Hồ Chí Minh
Số lượng tuyển dụng
5